eBay英語例文倉庫

eBayや海外の通販サイトで実際に使われた英語表現と日本語訳を在庫しています

違う商品が届きました

I have received the wrong item.
違う商品が届きました。

I have received incorrect items on my order.
私の注文とは違う商品が届きました。

I received the wrong phone cover!
違う携帯カバーが届いた!

I received the wrong color. I ordered blue, but got red instead
違う色が届いた。青を頼んだのに、代わりに赤が届いたよ。




I received a wrong item. I ordered XXX, but i received YYY instead !
違う商品が届きました。私が注文したのはXXXですが、受け取ったのはYYYでした。

I would like to return the wrong item and get back actual order ASAP ! order id #ZZZZZ, thank you
間違いの商品を返品して、なるべく早く正しい商品を送ってもらいたいです。注文番号はZZZZZです。よろしく


ebaysouko.hatenablog.com